Перелік та вартість програмних продуктів
Ви можете завантажити прайс або ж скористатись пошуком

Модуль «Управління меблевою фабрикою» для BAS ERP

Гнучка система автоматизації, розроблена для розширення стандартного функціоналу програми BAS ERP в частині специфіки ведення обліку меблевої фабрики, на ділянках управління продажами, виробничого обліку з плануванням виробництва.



Модуль «Управління меблевою фабрикою» дозволяє відслідкувати процес замовлення і виробництво меблів на всіх етапах, починаючи з моменту прийому і розрахунку вартості замовлення і до етапу передачі готової продукції покупцю.



Як виглядає програма
Як виглядає програма
  • Управління продажами
    Для формування документа «Замовлення клієнта», який призначений для реєстрації домовленості з клієнтом на поставку певного переліку номенклатури, використовуються допоміжні документи – розрахунки, такі, як «Розрахунок кухні», «Розрахунок шафи-купе», «Розрахунок Розсувної системи». Дані документи дозволяють формувати продукцію як за стандартними параметрами, так і індивідуальними, а також розраховувати вартість.
  • Виробничий облік з плануванням виробництва
    У схемі Управління виробництвом. Версія 2.5, замовлення на виробництво являють собою прості документи зі списком продукції, що дозволяє організувати роботу з ними співробітників суміжних служб. Основними об'єктами при плануванні виробництва і диспетчеризації в схемі Управління виробництвом. Версія 2.5 є документи «Етап виробництва». Графік виробництва застосовується для детального управління ходом виробництва.

  • Складський облік
    Відображення руху матеріалів в цеховій коморі в основному відповідає правилам ведення складського обліку. Не підтримується ордерна схема документообігу. Запаси матеріалів у коморах поповнюються типовими механізмами забезпечення потреб: як правило, використовується тип забезпечення «Переміщення», за яким створюються документи «Замовлення матеріалів у виробництво». У цехових коморах відображаються всі матеріали, що надійшли до підрозділу за документами «Передача матеріалів у комору» і «Переміщення товарів», створених вручну

  • Планування доставки продукції
    Даний документ дозволяє сформувати перелік замовлень, які мають відвантажити на певну дату, проаналізувати наявність продукції на складі, вивести зручну друковану форму в розрізі пачок для відвантаження.
Підвищення ефективності діяльності підприємства
Комплексна інформаційна система узгоджує дії різних служб та персоніфікує відповідальність
Підвищення ефективності роботи відділу продажів
Збільшення швидкості обробки замовлень за рахунок автоматизованої системи управління
Зниження впливу людського фактору
Зменшення витрат часу та уникнення помилок при розрахунку сировини й матеріалів для виробництва
Інтеграція з технологічними процесами
Підключення до технологічних ліній, аналіз і контроль виробничих процесів, стадії виконання замовлень
Гнучке планування та управління ресурсами підприємства
Монітор керівника
Моніторинг ключових показників діяльності підприємства на одному екрані комп'ютера чи телефона
Наші клієнти
Наші клієнти