Axioma
Представлені найбільш популярні програмні продукти лінійок BAS, 1С:Підприємство 8, та ін.
Повний перелік програм можливо переглянути в Каталозі
Перелік та вартість програмних продуктів
Ви можете завантажити прайс або ж скористатись пошуком

CRM
Customer Relationship Management - Управління відносинами з клієнтами

Інструмент для ефективної роботи відділів продажів, сервісного обслуговування, логістики, маркетингу, аналітичної служби, служби якості та інших підрозділів
Що собою є продукт «CRM»
"1С:Підприємство 8. CRM" редакція 2.0 - аналітична CRM-система для компаній великого бізнесу з можливістю управління бізнес-процесами підприємства (BPM), інтеграції з телефонією (CTI), Інтернет (web-інтерфейс, електронна пошта, ГІС) та ІТ-інфраструктурою компанії (офісні програми і системи автоматизації).

Багаторічний досвід впроваджень на підприємствах різних галузей, масштабів і форм власності дозволив перетворити програмний продукт "CRM" в зручний, функціональний, гнучкий інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами.
На ринку CRM-продуктів "1С:Підприємство 8" в Україні представлені версії ПРОФ і КОРП.
Дані рішення допомагають автоматизувати процес взаємодії з клієнтами, а саме:
  • створення бази покупців;
  • облік клієнтів;
  • аналіз клієнтських даних;
  • управління продажами і робочим часом менеджерів;
  • ведення маркетингових компаній;
  • створення необхідної звітності.
Продукти підійдуть для підприємств, та версія CRM ПРОФ краще підійде для невеликих і середніх компаній, а версія КОРП - для великих організацій. CRM КОРП має більш розширений функціонал, який враховує потреби великих підприємств.

Порівняльна таблиця програмних продуктів CRM ПРОФ і КОРП, редакція 2.0
    Функціонал
    ПРОФ
    КОРП
    Створення бази клієнтів
    Проведення розширеної аналітики по клієнтській базі
    Налаштування відображення списку замовників з урахуванням їх характеристик
    Динамічні і статичні сегменти покупців
    Обробка вхідних звернень
    Перегляд історії взаємодії з контактами і управління ними
    Розподіл звернень по фахівцях, з урахуванням їх навантаження і навичок
    Наявність робочого календаря і нагадувань за завданнями
    Координація робочого часу співробітника
    Підсистема оповіщень співробітника
    Управління циклом продажів
    Управління продажами на підставі бізнес-процесів
    Планування продажів і співпраці з покупцями
    Електронні розсилки
    Вбудований в програму E-mail клієнт
    Управління бізнес-процесами
    Управління дорученнями
    Створення та аналіз воронки продажів
    Створення та налагодження бізнес-процесів співробітника
    Управління маркетинговими заходами, в т.ч. телемаркетинг
    Оновлюються методики з управління взаємовідносинами з клієнтами
    Аналіз результативності маркетингових заходів
    Управління та планування проектів, а також план-факт
    Ефективне управління етапами проектів
    Інтеграція зі сторонніми додатками (MS Outlook, MS Exchange)
    Інтеграція зі сторонніми додатками (OpenOffice і MS Word)
    Робочі місця з можливістю настройки необхідних фільтрів
    Робота в програмі через тонкий та веб-клієнт (Інтернет)
    Як виглядає програма
    Як виглядає програма
    Функціонал програми
    Вартість
    Управління клієнтською базою
    Докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, динаміка зміни стану відносин з клієнтами, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта
    Управління контактами
    Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між відділами, планування контактів
    Управління робочим часом (тайм-менеджмент)
    Забезпечує планування і контроль дій, координацію роботи в часі, систему нагадувань і видачі завдань. У підсистему входить Календар і Список справ. Різні види відображення дозволяють використовувати Календар і Список справ, як одне з основних робочих місць керівників і менеджерів
    Управління бізнес процесами
    Створення регламенту роботи з клієнтами і шаблонів типових дій, з продажу, сервісного обслуговування рекламацій. Користувач може в режимі "1С:Підприємство 8" (без конфігуратора) створювати карти маршрутів бізнес-процесів, редагувати і налаштовувати їх. Таким чином, програміст / адміністратор для цих цілей вже не потрібен
    Управління продажами
    Створення технології продажу різних груп товарів, управління стадіями та етапами продажу, створення стандартних шаблонів дій, механізм підготовки комерційних пропозицій, Механізм оперативного управління та аналіз циклу продажів - "Воронка продажів". Можливість планувати продажі, контакти з клієнтами та виконання "Воронки продажів"
    Інтеграція з фінансовими й обліковими програмами
    Дозволяє створити єдиний інформаційний простір по роботі з клієнтами
    Управління маркетингом
    Сегментування клієнтів, управління маркетинговими компаніями, оцінка ефективності рекламних і маркетингових кампаній
    Багатофакторний аналіз продажів
    АВС аналіз продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, результатів діяльності співробітників, аналіз клієнтської бази
    Анкетування
    Збір інформації про клієнтів, товари, конкурентів, регіонах. Аналіз анкет
    Телемаркетинг
    Забезпечення масового обдзвону клієнтів за заданим сценарієм розмови, реєстрація контактів і анкет
    Захист інформації та забезпечення доступу користувачів
    Потужне і гнучке налаштування доступу до даних для користувачів в програмі, коли не просто вказується роль користувача, але дається можливість доступу користувачеві до якихось окремих можливостей програми.
    Можливість отримання оповіщень
    Через: нагадування в рішенні, e-mail, SMS, індивідуальне налаштування сповіщень для планованих/прострочених подій в Календарі, нових/прострочених завданнях (доручення, інші бізнес-процеси), створення індивідуальних нагадувань (скарги, події та інше). Зручне налаштування оповіщень користувачем індивідуально